Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

...Till we meet again

Το ξέρω, δεν θα σε ξαναδώ ποτέ. Γιατί κάποια μέρα θα φύγεις.  Και δεν θα έχω κάνει τίποτα εως τότε. Θα δειλιάσω. Δεν θα βρω το κουράγιο, δεν θα μου δοθεί η αφορμή.Και δεν είμαι από τα άτομα που πρόκειται να πράξουν χωρίς προοπτικές, σε τέτοια θέματα. 


Όσο και να θέλω να με πάρεις μαζί σου, εσύ δεν θα μπορέσεις. Θα είσαι αλλού. Κάθε φορά που νιώθω την τόσο έντονη επιθυμία να βρεθώ κοντά σου, ένα άλλο κομμάτι του εαυτού μου δεν μ' αφήνει να έρθω. Μακάρι να ήξερα με σιγουριά ότι και 'συ ήθελες να 'μαι 'κει συνέχεια. Μακάρι να ήξερα πως θα τα άφηνες όλα για αυτό τον σκοπό. Και μακάρι όλα αυτά να πραγματοποιόντουσαν. Όμως, όχι.


Παρόλ 'αυτά, δεν πειράζει. Δεν πειράζει καθόλου, δηλαδή. Γιατί ακόμη κι αν όλα αυτά παραμείνουν στο μυαλό μου μέχρι το τέλος, ακόμη κι αν εσύ φύγεις, ακόμη κι αν όλα αλλάξουν... 


Ακόμη κι αν έρθουν έτσι τα πράγματα, το ''για πάντα'' και το ''ποτέ'' υπόσχονται πολλά μόλις ειπωθούν,που τελικά δεν ισχύουν τις περισσότερες φορές. Κι έτσι ξέρω, πως κι όταν φύγεις για πάντα, δεν σημαίνει πως δεν θα σε ξαναδώ ποτέ.


Goodbuy forever...
...Till we meet again... :)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου